Wikia

Seizoen 4
Seizoen4
Charmed Seizoen 4 DVD Cover

Uitzenddatum

4 oktober 2001 - 16 mei 2002

Première

Charmed Again, Part 1

Slot

Witch Way Now?

Aantal afleveringen

22

Vorig seizoen

Seizoen 3

Volgend seizoen

Seizoen 5

Hoofdpersonages

Het vierde seizoen van Charmed werd in Nederland voor het eerst uitgezonden van 4 oktober 2001 tot 16 mei 2002. Het telt 22 aflevering in het totaal.

AlgemeenEdit

De Charmed Ones, moderne zusterheksen Piper en Phoebe, beginnen seizoen vier met diepere, donkerdere en behendig opgestelde verhalen. Als Piper en Phoebe worstelen met het verlies van hun oudere zus Prue, ontdekken ze het bestaan van half-zus Paige Matthews. Paige kan net zoals Whitelighters orben, en ze sluit zich aan bij de Halliwell-zussen om het magische verbond dat onschuldigen beschermt en kwaad overwint te herstellen. Alles dreigt verloren te gaan als Cole's demonische kant het overneemt, en Leo moet zijn verleden onder ogen zien als hij de zussen wilt helpen in een strijd, die hen allen kan vernietigen.

PersonagesEdit

HoofdpersonagesEdit

Terugkerende PersonagesEdit

AfleveringenEdit

Opmerkingen en TriviaEdit

  • Na het vertrek van Shannen Doherty moest de opening een grote verandering ondergaan, aangezien Shannen niet wilde dat zij te zien was in de verdere seizoenen van Charmed.
  • Voor de extra lange beginaflevering (Charmed Again, Part 1 & 2) werd speciaal een kortere opening gemaakt.
  • Het grote gat tussen de laatste aflevering van seizoen 3 en Charmed Again, Part 1 deed vele fans vermoeden dat ze een aflevering gemist hadden, wat natuurlijk niet zo is.
  • Bob Cowan, Elise Rothman, Glen Belland en The Seer zijn de nieuwe personages voor/vanaf dit seizoen.
  • Piper Halliwell, Phoebe Halliwell, Paige Matthews en Leo Wyatt komen voor in elke aflevering van dit seizoen. Cole Turner komt niet voor in Size Matters , A Knight to Remember , Trial by Magic en Womb Raider. Darryl Morris komt enkel voor in Charmed Again (Part 1 & 2), Black As Cole, A Paige from the Past, Charmed and Dangerous, Marry-Go-Round, Womb Raider en Witch Way Now?.

Around Wikia's network

Random Wiki