Wikia

Dit artikel is een Stub. Je kan Charmed Wiki helpen door deze pagina te bewerken

PhoebeBanshee

Phoebe als banshee

Banshees is een redelijk zeldzaam ras van demonen met lang wit haar en een hoge, piepende schreeuw. Hun schreeuwen kunnen glas laten breken, bloed laten koken, sterfelijken vermoorden of ze veranderen in emotioneel verstrooide heksen.

De krachten van een heks kunnen waarschijnlijk een Bansee verdelgen, zoals je kon zien wanneer Piper Halliwell een banshee opblaazden met haar nieuwe kracht. Wanneer een heks getransformeerd is in een banshee, is de enige weg om terug te veranderen proberen om te gaan met haar emotionele pijn. Maar wanneer een nieuwe Banshee voor de eerste keer iemand vermoord blijft ze eeuwig een bashee.

Het boek der schaduwen heeft een pagina over banshees, met ook een spreuk om ze op te sporen, maar deze spreuk zal de opzegger veranderen in een hond, omdat zij de enigen zijn die de schreeuwen van een bashee kunne horen. Het boek der schaduwen geeft geen informatie over hoe je ze moet verdelgen, maar banshees zijn kwetsbaar bij gewone heksenkrachten.

historyEdit

Look Who's BarkingEdit

Piper: " ja, en hoe gaan we jouw redden?"

Phoebe: " Wat bedoel je?"

Piper: "ik ben aan het praten over dat jij veranderd in een banshee, hoewel ik allemaal dingen aan het opblazen was!"

Around Wikia's network

Random Wiki